بررسی انواع سوزن های نیدل پانچ

 

انواع سوزن های نیدل پانچ

 

سوزن های نیدل پانچ به طور کلی در سه چیز با هم تفاوت دارن:

  1. در ضخیم یا ظریف بودن سوزن نیدل پانچ
  2. در دسته چوبی یا پلاستیکی بودن
  3. در قابل تنظیم بودن یا نبودن دسته ی سوزن نیدل پانچ


سوزن نیدل پانچ ضخیم skc آبی رنگ، مناسب برای کامواهای ضخیمه و دسته سوزن پلاستیکی و درجه دار هستش که همین باعث میشه ارتفاع سوزن قابل تنظیم باشه که همونطور که توی ویدئو گفتم، برای طرح های متنوع تر بهتره که دسته سوزن قابل تنظیم باشه.و همچنین به همراه خودش سوزن نخ کن داره که نخ کردن این سوزن رو خیلی راحتتر میکنه. برای دیدن تصاویر بیشتر سوزن نیدل پانچ ضخیم اس کا سی میتونید به (اینجا) مراجعه کنید.
سوزن نیدل پانچ ضخیم دسته چوبی skc، مناسب برای کاموا ضخیمه که دستش چوبیه و به حفظ محیط زیست کمک میکنه و خیلی زیباست اما درجه دار و قابل تنظیم نیست و به همراه خودش یک سوزن نخ کن خیلی باکیفیت داره. برای دیدن سوزن نیدل پانچ ضخیم دسته چوبی اس کا سی میتونید به (اینجا) مراجعه کنید.
سوزن نیدل پانچ ظریف سه سوزنه skc، مناسب برای نخ گلدوزی و کاموای ظریفه، سه عدد سوزن با سایزهای متفاوت داره، دستش پلاستیکی و درجه داره که همین باعث میشه ارتفاع سوزن ها قابل تنظیم باشه و در نهایت همراه خودش دو عدد سوزن نخ کن داره . سوزن نیدل پانچ ظریف سه سوزنه اس کا سی در دو مدل دسته پیچی درجه دار که (اینجا) میتونید تصاویرش رو ببینید و دسته ساده درجه دار که (اینجا) میتونید تصاویرش رو ببینید، موجوده.


برای انتخاب سوزن مناسب باید دقت کنید که چه چیزی و با چه طرحی میخواید خلق کنید، اگر نیاز به ایده های بیشتر برای کار با نیدل پانچ دارید میتونید به (اینجا) سر بزنید و چیزهای متنوع و هیجان انگیزی که میشه با هنر نیدل پانچ خلق کرد رو ببینید و ایده های جذابتری به ذهنتون برسه.

 همچنین برای دسترسی راحت به سوزن های نیدل پانچ و خرید راحت و مطمئن، میتونید به (اینجا) مراجعه کنید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش